Częste pytania

Przedstawiamy poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które dotyczą przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność danego produktów?

 

Każdy produkt opatrzony jest informacją o jego dostępności w sklepie:

  • Duża ilość – w magazynie jest wystarczająca ilość produktu, możemy obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy sprowadzić ten produkt specjalnie dla Ciebie  - napisz do nas email: bok@zegarek.pl lub skontaktuj się telefonicznie: 692 285 587 
  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś zainteresowany właśnie tym produktem, skontaktuj się z namI poprzez email: bok@zegarek.pl lub telefonicznie: 692 285 587
  • Na wyczerpaniu – mam tylko kilka sztuk danego towaru, pospiesz się z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Spodziewana dostawa – już wkrótce produkt będzie dostępny
  • Wycofany z oferty – produkt nie dostępny w ofercie sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email otrzymasz informacje o procesie i postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Dodatkowo po zalogowaniu do Twojego konta masz dostęp do wszelkich informacji o Twoich aktualnych oraz już zrealizowanych zamówieniach: zawartości, statusie, podanych adresach itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Wraz ze złożonym zamówieniem, na wskazany adres email otrzymasz informację z linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wraz z kliknięciem rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email,  na bieżąco, będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki uzależniony jest od dostępności produktów i wybranej formy płatności, czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie są formy dostawy?

 

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, możesz wybrać jedną z trzech form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności poznasz całościowy koszt dostawy - w podsumowaniu zamówienia zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności - przedpłata lub płatność za pobraniem - oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 

Zależnie od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących form płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mam możliwość osobiście odebrać zamówienie?

 

Możliwe jest odebranie zamówienie w punkcie odbioru osobistego, pod wskazanym adresem: Polska ul. Jasnodworska 8a, 01-745Warszawa, Godziny pracy punktu odbioru znajdują się w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

Podczas akcji promocyjnych oferujemy naszym Klientom specjalne kupony rabatowe. Są one w formie  kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu tekstowym. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem określonego rabatu. 

Należy pamiętać, iż większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. W momencie wygaśnięcia kodu rabatowego przestaje on być aktywny i nie możliwe jest uzyskanie określonego rabatu.

 


 

Czym jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać wybrane produkty, nad którymi jeszcze się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.  

Jeżeli zastanawiasz się nad kupnem danego produkt i posiadasz konto w naszym sklepie to zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są zapamiętywane. Przy kolejnym logowaniu do sklepu, w przechowalni, znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz, przerzucić je do koszyka, zamówić lub usunąć.

 


 

Czy mogę dostać fakturę VAT?

 

Tak, możesz otrzymać fakturę VAT za zakupione w naszym sklepie produkty. W tym celu, w procesie składania zamówienia, w formularzu z  danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT zamieść również w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury VAT, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki”, podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia, nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Do momentu kompletowania zawartości zamówienia możesz modyfikować swoje zamówienia. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już NIEMOŻLIWA. W celu modyfikacji zamówienia takich jak: zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 692 285 587.

 


 

Jak anulować błędnie złożone zamówienie?

 

Istnieje możliwość anulowania zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie: 692 285 587.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Przy opcji dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz informację na temat numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić trasę Twojej przesyłki. Link ten  widoczny jest dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów (obowiązującą na terenie Polski). W opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów odnajdziesz informację na temat gwarancji. Ważne, aby zachować dowód zakupu, rachunek lub fakturę, a także oryginalne opakowanie danego produktu do momentu zakończenia jego okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.  W przypadku, kiedy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, polecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt z nami pod numerem telefonu: 692 285 587.

 

Informacje na temat reklamacji znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Opinie o Zegarek.pl na Opineo.pl

INFOLINIA

T. +48 692 285 587
E. bok@zegarek.pl
Pn - Pt 9:00 - 17:00

DOSTAWA

Przy zakupach
od 400zł darmowa wysyłka

WYSYŁKA

Wysyłka w 24h kurier,
lub odbiór osobisty

BEZPIECZEŃSTWO

30 dniowa gwarancja
zwrotu pieniędzy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl