Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Większość oferowanych przez nasz sklep produktów posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym lub wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych danych producentów. Ten szybki proces reklamacji,  pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności sprzętu.

Uwaga: prosimy o zatrzymanie dowodu zakupu, paragonu lub faktury, oraz oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego to stanowi podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed przyjęciem przesyłki należy sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, polecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z sklepem pod numerem telefonu: 692 285 587.

Po opłaceniu kwoty pobrania, pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia przesyłki  w obecności kuriera, w przypadku stwierdzenia niezgodnośći, uszkodzenia,  sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do sklepu produkt, który chcesz zareklamować, należy dołączyć do niego pisemne oświadczenie, w którym opisane są szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji przez sklep).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki informujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, poinformujemy o tym szczegółowo i uargumentujemy  podjętą decyzję i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości i zapytań,  zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bok@zegarek.pl lub telefonicznie: 692 285 587. Udzielimy Ci wszelkich potrzebnych informacji i wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

PRAWA KONSUMENTA 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl